ALFRED SISLEY

Na przykład, jeśli twarz jest zwrócił dziś, a następnie w innych miejscach nie powinien się poruszać; jeśli ręcznie malowana jest jutro, w innych miejscach oprócz strony utrzymać tylko kolor tła malowane w powiększeniu ton. Grube kolory w miejscach niezakończonych w ciągu jednego dnia należy wyskrobać malując nóż. Dopóki nie są zasadniczo suche, obraz może być kontynuowana, aby zapobiec absorpcji oleju. Obraz olejny należy zwrócić uwagę na grubym barwy światła, ale na ogół są ciemne malowane cienkie. Cztery, ogólna regulacja Obrazy olejne mają bogate szczegóły po kilku uzupełnień. Niektóre dane mogą być poza wcześniej określonych wymagań. Usuwanie zbędnych szczegółów, dostosować ogólną relacji do całego ekranu z aktualnej sytuacji i bardziej widocznym głównej części. Wraz z powstaniem nowoczesnej cywilizacji przemysłowej, materiały malarskie zachodniego malarstwa zostały całkowicie z ręcznie etapie. Szczególnie w ostatnich dziesięciu czy dwudziestu lat, ze względu na szybki rozwój nowoczesnych technologii, nowe materiały malarskie o różnych właściwościach nieustannie powstających i wiele materiałów malarstwo olejne są niespotykane wcześniej. Wszystkie rodzaje oleju suszenia, szybkoschnąca farba i farby wodnej może dokonać wszelkiego rodzaju grubych, cienkich i grubych, drobnych z różnych materiałów bazowych i szybkiego suszenia silnej wytrzymałości. Wiele nowych materiałów znacznie wzbogacony ekspresji obraz olejny języku i malarze nie może mieć jakichkolwiek ograniczeń w tworzeniu, tylko zastanowić się, jak osiągnąć najlepszy efekt wizualny. Wzrost i dobrobyt sztuki nowoczesnej dostarczyć więcej nowych wskazówki dla osób w działaniach estetycznych i artystycznych. Korzystanie z materiałów syntetycznych, z wyjątkiem oleju farby zawierającej prawie wszystko pokryć i materiał do tworzenia dzieł sztuki, została przyjęta przez większość artystów, i stać się rodzajem naturalnego wyboru. Piasek, drewno, płótno, farby, asfalt i wydruki mogą stać się materiały malarskie (w tym materiałów malarskich oleju). To sprawia, że ​​ścisłe malowanie dużej mierze utraciły i traci status "hegemonii" w dziedzinie malarstwa. To jest nie tylko kryzys, ale także wyzwanie do stadium rozwoju, co stanowi nowy punkt wyjścia.